środa, 6 sierpnia 2014

Wakacje!

Za kilka godzin wyjeżdżam sobie na około dwutygodniową podróż do Skandynawii. ;)
Postaram się zrobić duuużo zdjęć (przede wszystkim zdjęć włosów). Nie biorę ze sobą zbyt dużo kosmetyków do włosów - szampon Nivea Diamond Volume, Barwa, jedwab CHI, odżywka Nivea LR... Więcej mi nie trzeba. ;) Nie będę mieć czasu na dbanie o włosy, bo będę starała się wykorzystać czas na spacerach, wycieczkach. Będę miała okazję zobaczyć Ocean Arktyczny, Rovaniemi (siedzibę Świętego Mikołaja :D) i pewnie przywiozę ze sobą coś nowego do włosów. Ostatni mój pobyt w tym miejscu zaowocował wielkim miesięcznym przyrostem włosów (ponad 5cm), mam nadzieję, że tym razem też tak będzie. Myślę, że włosy rosną szybciej dzięki bardzo zdrowej diecie oraz... Dzięki klimatowi. W tym roku dokładniej przyjrzę się i postaram się odkryć ten "cudowny środek" na porost włosów. ;)


Niestety moje "badania" będą nieco nieprecyzyjne, ponieważ od tygodnia biorę magnez z witaminą B6, który MUSZĘ zażywać, a jego "skutkiem ubocznym" jest wzmocnienie włosów i pobudzenie ich do szybkiego wzrostu. ;)

Nie mam pojęcia co ze sobą wziąć. Cała torba napakowana ALE NIC W NIEJ NIE MA....


Suomi 2013r. ;)

1 komentarz: