niedziela, 3 sierpnia 2014

Minimalny wklad = maksymalny efekt?

Tym razem niedziela dla włosów była dość "leniwa". Moje włosy lubią bogatą pielęgnację i każda ich część lubi coś innego. Tym razem jednak z braku czasu i chęci postanowiłam na minimalizm, który niestety nie wyszedł na dobre. ;)


Przed myciem na pół godziny na całe włosy i skalp nałożyłam maskę BingoSpa z ekstraktem z drożdży. Zazwyczaj nakładam ją tylko na sam skalp (do tego jest świetna), bo na długości nie robi nic ciekawego.


Przez upały skóra głowy przetłuszcza mi się znacznie szybciej i zauważyłam też, że delikatne szampony nie działają tak jak trzeba  -  już po kilku godzinach włosy są bez życia, oklapnięte i niezbyt ciekawie się prezentują. W lecie więc staram się nie używać delikatnych szamponów, postawiłam tym razem na moją ulubioną Barwę. Pomaga mi ona pozbyć się też łupieżu, który pojawił się na grzywce. Nie mam pojęcia skąd, ale staram się go wytępić.



Potem na jakieś 10 minut maska Alterra, która absolutnie moim włosom nie szkodzi, mimo że zawiera alkohol. Lubię ją, bo dobrze włosy nawilża.



Włosy wyschły sobie naturalnie. Widzę, że upały im szkodzą, bo wierzchnia warstwa jest lekko wysuszona. Efekt po dzisiejszej niedzieli dla włosów mnie nie powala, jest w sumie... Nijaki. Wiele osób zarzuca mi, że stosuję za dużo kosmetyków, że tylko je obciążam, a nie odżywiam. Nie będę z tym dyskutować, może z boku faktycznie tak to wygląda, ale włosy każdy ma swoje i to, że czyjeś wyglądają jak z reklamy po tym, jak dostaną tylko szampon i odżywkę nie znaczy, że moje będą zachowywać się tak samo. ;)

Zdjęcia robione na wietrze...




Nie mam pojęcia dlaczego teraz na zdjęciach włosy wydają się dużo krótsze i cięcie wygląda na ostre V. Więcej zdjęć włosów można znaleźć w moim poprzednim wpisie. ;)


K.

6 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy :D
    Priscii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sukienka :D No i piękne włosy, nie obraziłabym sie gdyby moje tak "nijako" wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile bym dala za taka dlugosc :)) piekne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! naturalne czy farbowane? :D jeśli tak, to jaka farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne, ale podobny kolor można uzyskać farbując jasnym złotym brązem z Avonu. ;)

      Usuń
  5. a ja nie uważam że wyglądają na zbyt dociążone, piękne są:)

    OdpowiedzUsuń