niedziela, 23 lutego 2014

Zapuszczamy włosy na lato!


Dołączam do akcji organizowanej przez http://czarnulahc.blogspot.com/. Wydaje mi się ona bardzo ciekawa, bo faktycznie zapuszczam włosy i do lata chcę mieć takie lekko zakrywające tyłek. :D

Nie zostało mi już dużo, ale ta akcja powinna motywować mnie jeszcze bardziej do regularnego używania "porostoprzyspieszaczy", np. Jantaru, wody brzozowej, maski drożdżowej. Chcę jednocześnie ograniczyć wypadanie włosów do minimum, m.in. dzięki balsamom na propolisie.

Mój plan zapuszczania:
♥Jantar,
♥Woda brzozowa,
♥Maska Drożdżowa Babuszki Agaffi,
♥Kozieradka,
♥Olej rycynowy,
♥Zrobienie wielkich zakupów i powiększenie swojej kolekcji kosmetyków do przyspieszania porostu.  :)


Kolejny cel to polepszenie kondycji włosów. Olejowanie. MUSZĘ często olejować włosy. Czasem o tym zapominam, ale staram się robić co w mojej mocy.

Chcę jeszcze kupić Tangle Teezer'a, ale chyba nic z tego, bo jednak cena trochę odstrasza... Ale... Tangle Teezer w baranki jest cudowny! :D

Zobaczymy co z tego wyjdzie, ja mam  nadzieję, że duuuuuuuuuuuuuuuużo pięknych, długich włosów. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz