środa, 12 lutego 2014

Moja kolekcja włosowa :)


Dbanie o włosy zaczęłam około pół roku temu. Stwierdziłam, że chcę zapuścić włosy. Ale nie tak "zapuścić"! Chcę mieć po prostu długie, zdrowe, piękne, błyszczące włosy, ponieważ uważam, że są one wizytówką każdej kobiety. Dawniej używałam typowo drogeryjnych szamponów lub kupowałam jakieś "fryzjerskie cuda", które były w promocyjnych cenach. Przecież wszyscy mówią, że to, co jest profesjonalne, fryzjerkie, musi być dobre! Produkty z SLSami mi nie szkodziły, ale to pewnie dlatego, że nawet nie wiedziałam o tym, czym ten cały "straszny" SLS jest. Do dzisiaj czasem (rzadko) używam takich produktów typu Pantene, Dove, Head&Shoulders, Elseve które są mocno krytykowane przez osoby dbające o włosy, ale przecież co włos to opinia. Dla mnie te szampony są w  w porządku i lubię je, chociaż znalazłam swoich łagodniejszych ulubieńców.

(reakcja mojej mamy na widok nowego kosmetyku)

Moja kolekcja kosmetyków zaczęła się powiększać, ponieważ szukając porad w Internecie, kupowałam praktycznie każdy polecony produkt. Naiwnie wierzyłam, że skoro u kogoś się sprawdził, to u mnie też powinien. I to był błąd. Dopiero potem, gdy już ochłonęłam i zrozumiałam, że każdy ma inne włosy i dobranie odpowiedniej pielęgnacji zajmuje czasem mnóstwo czasu, zaczęłam rozważniej planować zakupy.
Aktualnie mam swoje ulubione kosmetyki, ale ciągle testuję coś nowego, żeby dobrać idealny plan pielęgnacji moich włosów. Postaram się recenzować wszystkie produkty, które używam. Może ktoś kiedyś przez przypadek wpadnie na mojego bloga i znajdzie jakieś przydatne informacje? ;)

Przepraszam za brak zdjęć własnych, ale aktualnie nie mam dostępu do dobrego aparatu, więc potem postaram się edytować posty. :)

Moja kolekcja kosmetyków do włosów przedstawia się następująco:
Szampony:
♥ Pervoe Reshenie, Receptury Babuszki Agaffi, Czarne Mydło Babuszki Agaffi kupione tutaj,
♥ Pervoe Reshenie, Szampon Love2Mix z efektem laminowania kupiony tutaj,
♥ Planeta Organica, Szampon Fiński - Do włosów osłabionych i wrażliwej skóry głowy kupiony tutaj,
♥ Joanna Naturia, Szampon z Pokrzywą i Zieloną Herbatą (do oczyszczania),
♥ Syoss Oleo Intense (dostałam, nie używam go, nie lubię się z produktami firmy Syoss),
♥ Ziaja, Szampon Figowy,
♥ Dove, Nutritive Therapy, Nourishing Oil Care Shampoo (lubię użyć jak muszę dobrze wyglądać),
♥ Pantene Pro-V, Strenght&Shine,
♥ Head&Shoulders, Classic Clean,
♥ Head&Shoulders, Cool Menthol (testowałam bardzo dużo szamponów H&S, aktualnie mam te dwa),
♥ Valona, Szampon z Henną do Włosów Ciemnych stąd,
♥ Valona, Szampon z Czarnuszką stąd,
♥ Profis-Fryzpol, Lady Spa, Cashmere Shampoo.
Nie jestem pewna czy to wszystko, bo kosmetyki są w całym domu i ciężko je sklasyfikować. :)


Odżywki i balsamy:
♥ Pervoe Reshenie, Syberyjski Balsam Agaffi nr 3 na Łopianowym Propolisie stąd,
♥ Pervoe Reshenie, Syberyjski Balsam Agaffi nr 4 na Kwiatowym Propolisie stąd,
♥ Natura Siberica, Balsam do włosów suchych "Objętość i Nawilżenie stąd,
♥ Planeta Organica, Balsam Fiński - Do włosów osłabionych i wrażliwej skóry głowy stąd,
♥ Garnier Naturalna Pielęgnacja, Ultra Doux "Żurawina i Olejek Arganowy",
♥ Garnier Naturalna Pielęgnacja, Ultra Doux "Siła 5 Roślin",
♥ Garnier Naturalna Pielęgnacja, Ultra Doux "Awokado i Masło Karite",
♥ Nivea Long Repair,
♥ Nivea Diamond Volume,
♥ Alterra, Odżywka "Granat i Aloes",
♥ Joanna Naturia, Pokrzywa i Zielona Herbata (odżywka do spłukiwania),
♥ Ziaja, Odżywka do włosów delikatnych,
♥ Syoss, Smooth Relax,
♥ Syoss, Moisture Intensive Care,
♥ Dove, Nutritive Therapy, Nourishing Oil Care Conditioner,
♥ Isana, Odżywka Nawilżająca (niebieska).


Maski:
♥ Pervoe Reshenie, Receptury Babuszki Agaffi, Maska drożdżowa stąd,
♥ Planeta Organica, Maska Ajurwedyjska stąd,
♥ Kallos, Serical, Crema al Latte,
♥ Profis-Fryzpol, Scandic Plus, Coco Mask (♥♥♥♥♥),
♥ Maska Różana na Olejku Arganowym taka,
♥ Bingo SPA, Maska do Włosów z Proteinami Kaszmiru i Kolagenem,
♥ Ziaja, Maska do włosów farbowanych (czerwona),
♥ Alterra, Maska "Granat i Aloes",
♥ Maska BioVax, Keratyna + Oleje,
♥ Maska BioVax, Naturalne Oleje,
♥ Maska BioVax, Do włosów suchych i zniszczonych,
♥ Maska BioVax, Intensywnie regenerująca.

Oleje:
♥ Oliwa z oliwek,
♥ Olej rycynowy,
♥ Alterra, "Migdały i Papaja",
♥ Olej jojoba,
♥ Valona, "7 Olejów"
♥ Green Pharmacy, Olej łopianowy z olejkiem arganowym,
♥ Olej arganowy,
♥ Olej z czarnuszki,
♥ Olej rzepakowy.


Wcierki:
♥ Jantar,
♥ Kozieradka,
♥ Woda brzozowa.

Inne:
♥ Skrzyp,
♥ Pokrzywa,
♥ Miód,
♥ Kozieradka,
♥ Mięta,
♥ Liście orzecha włoskiego,
♥ Kakao
♥ Siemię lniane.

Moja kolekcja nie jest duża, ale mam nadzieję, że będzie trochę większa. ;)
Postaram się zrecenzować większość używanych przeze mnie produktów, w najbliższym czasie dodam też zdjęcia produktów oraz moich włosów. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz